De eerste dag! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mark en Wendy - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mark en Wendy - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Mark en Wendy

12 September 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag was het eindelijk zo ver! Onze vakantie naar Amerika ging beginnen. Vroeg in de ochtend vertrokken naar Schiphol om vervolgens 8 uur later aan te komen in New York. De vlucht verliep prima al viel de service een beetje tegen in vergelijking met de vorige keer. Kleine tv schermen en de films konden we ook niet zelf uitkiezen. Het eten was wel weer goed alleen miste Wendy haar brownie :).

Nadat we geland waren duurde het best even voordat we onze koffers hadden en door de douane waren. Aangezien wij toch alle tijd hadden maakte ons dat niet veel uit. Onze trein vertrok pas om half vijf en het was pas half twaalf.
Nadat we hadden uitgezocht waar we precies moesten zijn voor de trein zijn we een hapje gaan eten. Het wachten op de trein duurde toch wel wat lang maar eindelijk was hij daar.

Na een drie uur durende reis hebben we een taxi gepakt richting ons appartement. Daarna snel nog even wat gegeten en na bijna 24 uur wakker te zijn geweest konden we eindelijk lekker slapen! Goed op tijd om fit te zijn voor onze volgende goedgevulde dag!